środa, 20 czerwca 2012


Will You Love Me 

Even With Me Dark Side ?


Kazdy ma swoja ciemna strony
Ideal tak naprawde nie istnieje 
Bardzo trudno jest zyc ze swoimi wadami
Ale chyba najgorszy jest strach
Spowodowany obawa o brak akceptacji 
Drugiej osoby z ich powodu
Ja wlasnie tak mam
Boje sie ze moja ciemna strona 
Przycmi swiatlo moich zalet
Wiem jak trudno jest zyc ze soba w zgodzie
Ze swoim cialem 
Charakterem
Oraz swiatopogladem
Ale mysle ze najwazniejze jest to co myslimy o sobie sami
Nie warto sie nad soba uzalac
Jak i rowniez walczyc ze swoja natura
Na ktora tak naprawde nie mamy wplywu
Jako normalni ludzie
Ich spojrzenie nie ma znaczenia
Uwierzcie Mi
Jeszcze rok temu myslalam zupelnie inaczej
Zdanie innych osob na moj temat bylo bardzo wazne
Ale po jakims czasie sie przejechalam
I Stwierdzialam ze w ogole nie maja racji
Nikt nie znam mnie takiej prawdziwej w 100 %
Nie ma takie osoby ktora czytalaby w moich myslach 
Watpie iz ktos z was zna cala historie mojego zycia
Dlatego sie nie przemuje
Nie zalamuje
Kiedy slysze ostre slowa o mojej osobie 
Zaklamane komplementy sa jeszcze mniej warte niz wrzuty
One oszukuja moje serce
A ja tego nienawidze
Wiec dlatego mam dystans 
Do kazdego waszego slowa
Nie chce zeby bolala mnie glowa
A Przede wszystkim dusza i serce
One maja wyznaczone miejsce
Dlatego uwaznie slucham tego co do mnie mowicie
Nie chce przez glupoty nie znalezc sie na szczycie.



Zapraszam na 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz