czwartek, 7 czerwca 2012

Dzieki Tobie to zrobie
Twoje slowa sa moja sila
Wiem ze sama nie dam rady
Nie dam rady wejsc na szczyt tak po prostu
Nie jestes tylko swiatlem
Bo ono nie przenika do mojego serca
Nienawisc juz w nim nie mieszka
Ale wciaz czeka u jego bram
Powiedziales : Zawsze bede przy Tobie "
I nikt nigdy nie skrzywdzi Twojej duszy
Uwierzylam w kazde Twoje slowo
I odrodzilam sie na nowo
Z uzdrowionym sercem
Jestem Twoim jencem
Jestem tym kim powinnam byc
I nie zmieniła bym nic teraz
Bo chyba jestes aniolem
Albo nawroconym potworem z moich koszmarow
Ale to i tak bez znaczenia
Poniewaz dzieki Tobie moja marzenie sie spelnia
To Ty mi pokazales blekit nieba
I Dales to czego mi potrzeba
Wyleczyles moja serce
I przydzieliles mu bezpieczne miesce
Dlatego podnosze miecz  do walki
Bo nie jestesmy z innej bajki
Będe troszczyla sie o nasze mienie
Zeby nie dotknelo go nieczyste sumienie
Kiedys zostawie Ci moja dusze
Chce zebys wiedzial o tym teraz
Tylko Ty mnie doceniasz
A Ona bedzie moja zaplata
Nie tak Bogata jak Twoja pomoc
Ale jej moc bedzie Ci mnie przypominala
I Dziekowala za to co mi dales
Bo pokazales mi wiecej niz bym chciala
Dzieki Tobie sie nie zalamalam
Nie wiem jak Ci podziekowac 
Dlatego Chce Ci podarowac te slowa
Ich sila da Ci wyzwolenie 
I Zabije odwieczne cierpienie
Niech zawsze beda w Twoim sercu
W Moim sa na odpowiednim miejscu !


Me



Napisalam to 10 min temu 
Proste slowa !
Od serca
Dla Serca 

For You <3




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz