czwartek, 21 czerwca 2012

Mysle dosc powaznie na temat swojej przyszlosci
Dzisiaj uswiadomilam sobie
Ze nadszedl wlasnie ten moment w ktorym musze podjac konkretna decyzje
Moze to glupie
Ale ciezko jest wybierac miedzy wami a moimi marzeniami
Albo poswiece sie w 100 % sztuce, nauce orazy pracy
Albo zostanie szkola ja i Wy.
Tak, juz kiedys probowalam zostawic ja daleko za soba
Nie raz pragnelam zdusic jej glos we mnie
Lecz to misja nie do wynonania
Po Prostu chyba jestem od niej uzalezniona
Ona mnie wola
Wtedy kiedy dostanie od serca to czego potrzebuje
Moze to moja wina
Bo gdy zaczyna sie z nia wspolpracowac
Ona Zamyka Twoje serce w swoich ramionach
Nie ma odwrotu
Juz nigdy nie wyrzucisz jej ze swojego ciala
Ale nie zaluje
Bo to co mi dala jest bezcenne
Dzieki jej sile wiem ze wciaz zyje
Jestem szczesliwa
I Chociaz czasami ona mnie zabija
To wiem ze juz nigdy nie pozwoli mi wrocic na samo dno
Z wami jest dokladnie tak samo
To co otrzymalam od waszych serc
Jest dla mnie wszystkim
Zawsze bedziecie dla mnie kims bliskim
Moge wam to obiecac wlasnie teraz .
Dzieki wam tu jestem
Dzieki waszym slowom wciaz walcze i oddycham
Bylo blisko do hadesu 
Ale znalazlam odp droge i sie uzdrowilam 
Zawrocilam dzieki wam i dla was
Wiem ze musze zyc dla kogos
Własnie dlatego bedzie mi ciezko podjac decyzje
Ale przykro mi  doba trwa tylko 24 godziny
Dlatego nie mozecie byc w moim zyciu oboje 
Tak , To boli
Boli jak cholera
A wszystko dociera do mnie w przyspieszonym tepie
Mam nadzieje ze uda mi sie znalezc inne 
Lepsze dla nas wszystkich wyjsce
Chce miec Ja I Was zawsze przy sobie
I Obiecuje ze zrobie to co w mojej mocy
Zeby miec dla was czas
No to do dziela
Walcze o Nas !!



Everybody's got a dark side
Do you love me?
Can you love mine?
Nobody's a picture perfect
But we're worth it
You know that we're worth it
Will you love me?
 Even with my dark side? "

Kelly Clarkson-Dark Side <3






Zapraszam na 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz