piątek, 1 czerwca 2012


Na lepsze czy na gorsze?

Czy w ogóle istnieje ta pierwsza opcja  ?

Cały czas się staram być sobą 

Idę wybrana droga

Ale niczego nie jestem pewna w 100 %

Może powinnam się zatrzymać

I stanąć obok siebie i podziwiać?

A Może powinnam patrzeć na siebie z góry

Z Mina złośliwej deszczowej chmury?

Którą mam być strona?

Czy patrzeć na siebie surowo?

Albo po prostu zapaść sobie w serce

         I dusze trzymać za ręce             

Gdzieś miedzy wami musze znaleźć siebie

W niebie na pewno mnie nie ma

Ile da Ciągłe szukanie

I martwienie się o to, co się stanie?

Czy jakieś znaczenie ma wasze spojrzenie?

I każde czyste sumienie w waszym ciele

Przemiele każde złe słowo

I wypowiem je na nowo sama

Dana jest mi taka sława

Nie za Dobra, ale stała

Czekanie na uznanie to czasy strata

Będę bogata, jeżeli oddzieli mnie od was krata

Nie ma znaczenia, co o mnie myślicie 

Bo to, co sadzicie jest gówno warte

Każde złe słowo zostało wytarte

A Ja stawiam na jedna kartę !

Me





 " but even the sun sets in paradise. "

Maroon 5 - Payphone (feat. Wiz Khalifa) <3



Niall <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz