wtorek, 19 czerwca 2012

Warszawo Nadchodze !!!
Juz nie moge sie doczekac
Musze tam pojechac chociaz na jeden dzien
I w sumie tak zrobie..
Trzeba zobaczyc co slychac w naszej stolicy .
Mam nadzieje ze nie przejedzie mnie zaden tramwaj
A z doswiadczenia wiem jak latwo jest wejsc mu w droge .
Kiedys juz przezylam bliskie spotkanie z tym pojazdem
I Dziekuje Bogu ze zatrzymal sie 10 cm przede mna  ..
Niestety lub stety w naszym Pieknym Lublinie nie ma tramwajow
Wiec nie jestem do nich przyzwyczajona
Aczkolwiek i tak fascynuje mnie ich wyglad do tej pory
Nie chcialabym mieszkac  w warszawie
Ale pojechac , zwiedzic nie zaszkodzi ;).
Podziwiam to piekne miasto
Za stylowe zroznicowanie
Uwielbiam patrzec
Na ludzi ktorzy poprzez swoj wyglad
Pokazuja samych siebie
Ich ubior to tak naprawde dzielo sztuki
Nie wiem co siedzi w ich glowach
Ale kiedy stoje obok nich
Wkoncu czuje sie normalna ;) !
Tak, mam nadzieje ze bedac w warszawie
Spotkam kogos kto mnie zafascynuje samym soba
Wiem wyglad to nie wszystko
Ale jako "dusza artystyczna"
Zwracam uwage na ten malenki detal .
Napewno uwielbiam nasza stolice za niepowtarzalny wyglad
Stare kamienice oraz palac kultury podbily moje serce
Bardzo lubie wystawy dziel sztuki w kazdym tego slowa znaczeniu
Po prostu w momencie podziwiania np. zdjec czuje ich przekaz bardzo wyraznie
On daje mi sile
A przede wszystkim motywuje do dzialania
I Samodoskonalenia sie ;d
Mysle ze gdybym mogla
Zwiedzialabym  kazde muzeum
Oraz miesjce zwiazane ze sztuka
Z tego powodu rowniez zostala zoorganizowana ta wycieczka"
Chce odnalezc sile do dzialania
Oraz wzbogacic swoja wiedze na temat moich zainteresowan
Mam nadzieje ze nie bede zawiedziona wizyta w Warszawie
Napewno relacje zdam jak wroce ;)




nIaLl <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz