sobota, 2 czerwca 2012

Bez muzyki nie da sie zyc !!

Nie potrafilabym marzyc bez jej istnienia
Nie umialabym oddychac
A przedewszystkim po prostu zyc bez niej
Jej moc daje mi sile
Kazdy dzwiek sprawia ze moje serce kocha na nowo
Wszystko zmienie kolor 
Wiec rozowe okulary nie sa mi juz potrzebne
Nie potrafie powiedziec czym tak naprawde dla mnie jest
Bo Moze to powietrze ktore napelnia moje pluca zyciem
Lub blekitny  kolor nieba
Ktory daje tak wielka nadzieje
A Moze to po prostu Pomoc Boga
Dzieki ktorej dalej tu jestesmy
Czasami mysle ze to moja matka
Ktora opiekuje sie mna tak troskliwie
Albo Ty ktory ochraniasz moje serce
I dusze Aby nie dotknelo ich rzeczywistosci swiatlo
Mozna by bylo tak wymieniac w nieskonczonosc
Ale tak naprawde dla kazdego Muzyka jest czyms innym
Ja jestem pewna ze bez Niej nie mialoby sensu moje zycie
Moje marzenia bylyby nic nie warte
A Nadzieja i Wiara byly po po prostu pustymi slowami
Dzieki niej nie jestesmy nigdy sami
Ani zakochani bez odwzajemnienia
A Nasze sumienia sa czyste jak lza
Wiec jezeli chcesz poczuc troche szczescia
To wpusc ja do swojego serca !


"Nothing without the music i wszystko dla muzyki ''


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz