niedziela, 10 czerwca 2012

Elo Elo
To jak lecimy na Szczecin ? !
Jestem dumna ze pochodze z Polski !!
Naprawde 
I moge to powiedziec calemu Swiatu
Pytacie za co ja kocham ?
Za ta piekna Historie
Za J. Kochanowskiego
Za Osobe Jana Pawła 2
Za te bajeczne widoki
Za Cudowny jezyk
Ktory po prostu uwielbiam
Jest moja oaza spokoju
A Przedewszystkim ogromna motywacja do dzialania
Jest splamiona krwia i odwaga
A Jej dusza to po prostu sztuka
Kocham kazda obdarta kamienice
I Kazda nowoczesna ulice
Zawsze bedzie dla mnie wszystkim
Moze dlatego ze wlasnie tu nauczylam sie pokory
Polska wychowala mnie na swoich zasadach
I Pokazala mi co jest w zyciu najwazniejsze
Chociaz nie jestem 100% Polka
To taka sie wlasnie czuje !
I mimo tych negatywnych opinii i beznadziejnego rzadu
Zawsze bedzie dla mnie Na pierwszym miejscu
Nie USA 
Nie Wielka Brytania
Nie Hiszpania
Nie Francja
Tylko POLSKA !!


I <3 POLAND







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz