piątek, 29 czerwca 2012

Czasami myśle że jestem zła
Wtedy czuję ogień w swoim sercu
Mam wrażenie że wypala moją duszę
A w skutek czego stracę wszystko
Ale bywają momenty
Kiedy jestem za dobra
Kiedy wierze w każdego człowieka
Wierze w jego zmianę na lepsze
Daje szanse
Daje siebie
I trace Ciebie
To jest żałosne
Ja już nie wiem co jest lepsze
Bo kiedy widzę to co się dzieje na świecie
To wtedy nienawidzę was wszystkich razem wzietych !
 Z Tego wszystkiego najbardziej nienawidzę siebie
I Mam zamiar to skończyc raz na zawsze
A Gdy moje serce zajmuję pierwsz plan
Wtedy jestem sila i zła
Waszym zdaniem
Bezwzględna
Chamska
I Wredna
Za pewna siebie
Niszcze wszystko jednym spojrzeniem
I Wiem ze to boli was wszystkich.
Co jest lepsze ?
Kim mam być tak naprawde ?
Co bardziej się opłaca
Dla mnie i Dla was ?
Myślę że gdy wybiorę zło
I Stanę się taka na codzień
To Zawsze będe posiadała to czego chcę
Ale kiedy wybiorę dobro
Miłość
Wiare
I Wzajemną Pomoc
To kiedyś po prostu zginę przez ten poje**** Świat
Każdego dnia
Coraz bardziej jestem przerażona
Nie mogę już na to patrzeć
Nie wiem kim mam być
Ale myślę że z czasem się tego dowiem
See You Later ..







Got you stuck on my body, on my body like a tattoo
Maroon 5 - One More Night

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz