poniedziałek, 18 czerwca 2012

Coraz bardziej wkurzaja mnie ludzie
Nienawidze ich pustego spojrzenia na swiat
Brak jakiejkolwiek checi do zmany w swoim zyciu
Jak psy ogrodnika sami nie zrobia nic i drugiemu nie dadza
Jak mozna zyc tylko dla samego bycia ?
Jak mozna nie miec marzen i zainteresowan ?!
Ludzie oragnijscie sie
I nie patrzcie na mnie jak na aliena !!
Czy to takie dziwne ze walcze o szczescie ?
Czy zle jest to ze wyrozniam sie z tlumu ?
Nie
Nie jest zle !
Ja po prostu tego chce
Pragne spelnic swoje marzenia
I Tylko tyle mi potrzeba teraz
Ile razy juz slyszalam i to nie osobiscie
Lecz od najblizszych przyjaciol
Co o mnie myslicie
" Jak mozna ubrac... do tego ?
" Nigdy nie ubrała bym sie w taka  ... "
To sie nie ubierajcie i nie zakladajcie tego co ja !
Boze ..
Czy juz nie mozna miec wlasnego stylu ?
Czy juz nie mozna ubierac sie w to co sie lubi ?
Mozna
Ale to boli Szare masy .
Nie
Nie zapomnialam o tych ktorzy mnie wspieraja
Moze dlatego ze znaja mnie juz jakis czas
I Popieraja wiekszosc moich decyzji
Wiedza na czym opiera sie moj talent
I doceniaja moja ciezka prace .
Ciesze sie i dziekuje Bogu za to ze ich mam
Bo wiem ze wlasnie przez nich wciaz walcze
I Biegne do przodu mimo waszych słów .
Dziekuje wam wszystkim za pomoc w dazeniu do szczescia !!




(...)Zaliczyłam Dno

Piekło stało dla mnie otworem

Jesteś potworem z moich koszmarów

Z Innych wymiarów jest moje serce

Zaciska rece, kiedy to wspominam

Powoli zapominam ze istniałeś

Kiedy miałeś moja dusze Byłeś Bogiem

Z miłość w ogień i zostałeś moim wrogiem "


Me






Peace & Love  ?


I <3 Myself

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz