niedziela, 3 czerwca 2012

Dziekuje Modelce za dzisiejsza piekna sesje 
Ciesze sie ze pogoda nam w miare dopisala ;))

Chyba kolejny raz wroce do mojego Mastera
Do tworczosci osoby ktora przez swoje teksty pomaga mi wierzyc w siebie
Tym Artysta Jest oczywiscie Marshall Bruce Mathers III
Czyli Eminem !!
Uwielbiam jego muzyke 
To co Tworzy jest Piekne 
Mysle ze gdyby nie Ten  przekaz
Nie bylam bym tam gdzie jestem teraz 
Duzo sie zmienilo w moim zyciu przez jego slowa
A Przedewszystkim moje nastawienie do swiata
Wiem ze nie dogodze wszystkim
I w sumie nie chce
Bede Robila to co kocham mimo wszystko
Mam ogromny dystans do opinii na moj temat 
A Przynajmniej tych od hejterow 
Jestem jaka jestem
I TO MI SIE PODOBA ! ;)

Cos specjalnie dla Hejterow !!


I'm Not Afraid


(...) And I just can't keep living this way
So starting today, I'm breaking out of this cage
I'm standing up, Imma face my demons
I'm manning up, Imma hold my ground
I've had enough, now I'm so fed up
 Time to put my life back together right now "

By Eminem !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz