poniedziałek, 4 czerwca 2012

Bardzo czesto wracaja do mnie wspomnienia
Te czarne obrazy mnie przerazaja
Wiem ze upadlam kiedys nisko 
Bardzo nisko
Wciaz widze swoja zaplakana twarz
I Brak wiary w czekoladowych oczach
Przesladuja mnie te chwile do tej pory
Czasami mysle ze Tylko snie
Bo niby jakim cudem wydostalam sie z tego piekla ?
Caly czas meczy mnie to pytanie
Nie odwracam sie za siebie zazwyczaj
Ale akurat w tej sytuacji jest inaczej
Moja osobista zmiana
Moj swiatopoglad 
Usmiech 
Tok myslenia 
Wszystko jest teraz w jasnych kolorach
Czuje sie tak jakby urodziala sie na nowo
Lub obudzila sie z dlugoterminowej spiaczki
Wszystko co robie jest dla mnie pierwsze
Smak
Dotyk
Nawet ostatnio zaczelam doceniac to co jest dookola mnie
Przyroda
Uczucia
Ludzie
To wszystko jest teraz inne niz kiedys
Jestem ta pieprzana oaza spokoju 
I dobrze mi z tym !
Bywaja momenty w ktorych nie wierze ze dostalam druga szanse od Boga
Czasami po prostu wydaje mi sie ze nie zyje 
Bo myslalam ze tylko w  niebie 
Bede spelniona
Nigdy nie wiedzialam 
Ze moja ciezka praca
Walka z wlasnymi demonami
Zakonczy sie sukcesem dla mnie
A Teraz zaczynam od nowa
I Zadne slowa mnie nie zabija
One nie maja znaczenia
Bo mam wiecej do stracenia niz tylko was !



Zapraszam na ;)




I'm Wide Awake






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz