czwartek, 14 czerwca 2012

Chyba przydaloby sie byc tu czesciej w przyszlosci
Mam nadzieje ze moje plany nie zabiora mi za duzo czasu
Codziennie mysle jak pogodzic prace, szkole i pasje
Lecz tak naprawde jeszcze nie znalazlam na to sposobu
Edukacja jest wazna
Praca rowniez
Ale Marzenia sa na pierwszy miejscu
Chcialbym byc tu chociaz co drugi dzien
Zebym mogla zdawac wam relacje na biezaco
Nie mam zamiaru zaniedbywac swoich obowiazkow
Ale moje zycie nie ogranicza sie tylko do prowadzenia blogow
Musze byc konsekwentna i odpowiedzialna
Lecz oczywiscie nie pozostawie moich stron bez opieki
Wciaz pragne pokazywac wam to co robie
I Oswietlac wszystkim droge swoim swiatlem
Caly czas wierze ze uda mi sie pogodzic marzenia z rzeczywistoscia
I Udowodnic ze ciezka praca sie oplaca
Rowniez mam nadzieje iz nie zatrace w tym wszystkim w 100 %
Wiem ze doba trwa 24 godziny
I wlasnie dlatego sie boje ze bedzie musiala wybierac
A Tego nie chce
Jestescie dla mnie bardzo wazni
I Kazda chwila spedzona z wami w realu jest bliska memu sercu
Aczkolwiek Te przyziemne obowiazki tez zajmuja wysoka pozycje na mojej liscie
Musze po prostu ograniczyc do minimum swoje zachcianki
Ktore zwiazane sa z zabawa i lenieniem sie
Skonczy sie bezcelowe serfowanie po internecie
Oraz spanie w ciagu dnia
Kjara troszke ucierpi przez moj nowy trub zycia
Aczkolwiek napewno nie zapomne o jej spotkaniu z psami o 19.30 ;)




I'll Never Give Up !!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz