sobota, 9 czerwca 2012

Ostatnio mam straszne problemy z internetem ; /
Albo ledwo co laduja sie strony
Albo po prostu wszystko sie zacina .... 
I ja sie pytam dlaczego !!! ??
Tak kiepski dostep do internetu 
Przeszkadza mi w prowadzeniu blogow ...
W sumie to powoli zaczynam zaniedbywac moje Blogowe" obowiazki
Pamietam jak przez 2 miesiece prowadzilam go systematycznie
Codziennie dodawalam jakis tekst i zdjecia
A Teraz coraz czesciej zdarza mi sie nie wstawic nic przez 2 dni
Masakra 
Jeszcze wczoraj na dodatek mialam chwile zwatpienia
I Oczywiscie caly swiat byl zly
A Ja bylam w nim najgorsza jak zawsze w takich momentach ..
Nienawidze siebie w takim stanie
Po prostu najlepiej schowalabym sie wtedy przed swiatem
Zeby nie powiedzic o pare slow za duzo
Ale Daje rade
Dzieki Tobie
Dzieki Twoim slowom ..
Dziekuje ! 




It doesn't matter what people say
And it doesn't matter how long it takes.
Believe in yourself and you'll fly high
And it only matters how true you are
 Be true to yourself, and follow your heart. "




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz