niedziela, 24 czerwca 2012

Czuje sie tak jakbym tonela w Twoich slowach
A one sa nienawiscia
Wciaz boli to zlamane serce
Ale ono jest tylko ze szkla
Moze miales racje
Moze bylam zla na caly swiat
Ale teraz kiedy to juz wiem
Wiem rowniez ze nie mam Cie

Brakuje oddechu
Brakuje mi slow
Kiedy widze Cie kolejny raz
Wiem ze walczyles o nas
A Ja zostawilam to wszystko za soba
Moze miales racje
Moze bylam zla na caly swiat
Ale teraz kiedy to juz wiem
Wiem rowniez ze nie mam Cie


Teraz pali sie las
A miedzy gwiazdami nie ma juz nas
Ten Czas uciekl nam miedzy palcami
A Kiedy mam Cie przed oczami
To wiem ze miales racje
Bylam zla
Bylam zla na caly swiat
I Teraz kiedy to juz wiem
Wiem rowniez ze nie mam Cie

Me



Napisalam to wczoraj 
Nie wiem czy mozna ten tekst nazwac wierszem
Czy moze lepiej brzmial by jako piosenka
Jest w nim tyle emocji
Tyle mojego bolu
A Najlepsze jest to ze nijak ma sie do Jakiegos chlopaka
Tak naprawde jego przeslanie tyczy sie kogos innego
Tych ludzi z ktorymi mieszkam teraz
Ale wiem ze z czasem sie to zmieni  z mojej winy
Co o nim myslicie ?













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz