środa, 13 czerwca 2012

Ogarniacie ?
Musze sobie zrobic przerwe
I to chyba dosc dluga
Potrzebuje czasu
Potrzebuje czystego powietrza
Mysle ze brak ludzi w moim zyciu
Przez jakis okres dobrze mi zrobi
Nie chce juz slyszec tych glosow w mojej glowie
Ani czuc zwatpienia w swoim sercu
Fakt, walcze i wierze w siebie
Aczkolwiek oni mnie popychaja
I Mimo swojej sily
Odczuwam bol
Wszystko musi sie zmienic
I chyba wlasnie tego najbardziej sie boje
Nie chce zostawic tych ktorych kocham
Ani czasu na wlasne przemyslenia
Niestety juz niedlugo
Bede musiala podjac konkretna decyzje
I zdobyc sie na odwage
Marzenia sa dla mnie wazne
I Wy rowniez zajmujecie wysoka pozycje w moim zyciu
Ale jesli nie spelnie swoich pragniem
To zginie w tlumie miedzy wszystkim
Nie chce zmarnowac szansy ktora dostalam od Boga
Nie chce byc po prostu taka jak kazdy
Bo w tym momencie jestem wyjatkowa
Dla jednych dziwna
Dla drugich inna
Dlatego musze to wykorzystac
I Walczyc o szczescie
Bo wlasnie tego w swoim zyciu najbardziej potrzebuje
I Nawet jesli bedzie teraz caly czas pod gore
To nie moge sie poddac tak po prostu
Nie bede sie usprawiedliwiala Brakiem zaangazowania
Nie
Zostala ostatnia chwila
Co przemija
Dlatego wybieram droge do szczescie
I Bede dazyc mimo wszystko do tego miejsca








And even if I never forget you baby
Tonight I'm gonna let your memory baby, go
Oh, it's sad I know "








SeeYOUlater <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz