wtorek, 26 czerwca 2012

Jeszcze tylko 3 dni i Mamy Holiday ;) !!
Mam nadzieje ze bede mogla chociaz troche odpoczac
Jak wiecie szukam pracy
I w najblizszym czasie z pomoca rodziny
Mam zamiar cos znalezc
Juz nie moge sie doczekac wyjazdu do Warszawy
Chce po prostu odetchnac swiezym powietrzem
Bardzo duzo zmian przepowiadam w moim zyciu
Wiem ze nie bedzie latwo
Zdaje sobie sprawe z tego iz poczatki sa najgorsze
Z czasem mi sie uda
Wierze w To
I Wiem ze Ty tez wierzysz we mnie
Tak nie wiele trzeba do powrocenia na samo dno
Kazdy wie jak trudno jest zrobic pierwszy krok
Mysle ze uda mi sie przejsc przez ten etap
Ale bez waszej pomocy jestem bezsilna
Musze byc dzielna
Musze dostac sie do nieba dzieki sobie
Ale w sumie teraz mam tyle na glowie
Ze juz sama sie w tym wszystkim pogubilam
Potrzebuje dluzszej przerwy
Chce po prostu spelnic swoje marzenia
Ale bez trzezwego myslenia nie uda mi sie nawet ich dogonic
Obiecuje
Bede walczyla
Bede starala sie byc zawsze gotowa
Na kazde zle spojrzenie z ich strony
Moje zasady sie nie zmieniaja
Zawsze beda dla mnie drogowskazem
Ale wasze dobre slowo odrodzilo mniE na nowo
Dlatego stawiam na jedna karte
A Moje serce jest dla was zawsze otwarte ;)




Never Give Up !!!!!!

But You're Not Gonna Break My Soul !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz