piątek, 25 maja 2012

Pytasz dlaczego nie ruszaja mnie ich slowa
Nie wiesz co sprawia ze zle spojrzenia na mnie nie dzialaja
Po prostu chyba od zawsze mialam pod gorke
Kazdego dnia walczylam o zrozumienie i akceptacje
Wiem jak to jest nie miec nic
Ale rowniez poznalam smak zwyciestwa
Nie raz spadlam na samo dno
Juz nie licze tych samobojczych mysli
Czasami nie wierze w nic
Czasami po prostu poddaje sie bez walki
Lecz od pewnego czasu mam tego dosc
Nie moge patrzec na swojego poranione rece
Na to wciaz cicho bijace serce
I Wasza nienawisc do mnie
Powiem to teraz nie pierwszy i nie ostatni raz
NIGDY SIE NIE PODDAM
NIGDY NIE ZWATPIE W SIEBIE
NIGDY NIE PRZESTANE KOCHAC TYCH KTORZY MNIE KOCHA
NIGDY NIE UWIERZE W WASZE SLOWA
NIGDY
Mozecie robic wszystko
Naprawde wszystko
Ale to i tak nie ma znaczenia
Bo wazne spojrzenia mnie rozsmieszaja
A moja sila sie rozplywa miedzy wami
Nie jestem zainteresowana waszymi slowami
Karmic mozecie innych tymi glupotami
Moja wiara sprawi ze bede miedzy gwiazdami
A Wy z tym gownem pozostaniecie sami
Mozecie byc w moim swiecie deszczowymi chmurami
Ale nie interesujcie sie moimi sprawami
Moja slowa podsumowane brawami
A Wy potraktowani piesciami
Zostaniecie za rzeczywistosci kratami


Never Give Up !!


Mieliśmy Błekitne Oczy I Nikt Nas Nie Kochał

Oprócz Na Samych Kur** Nikt Nas Nie kochał "



Niall <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz