sobota, 12 maja 2012

Ja

Czesc ;) jestem tutaj dopiero od paru dni

Chce wam przedewszystkim powiedziec pare slow o sobie i Tym co chce robic w przyszlosci
Wiem ze jest wiele osoba ktore beda wspierac mnie na kazdym kroku
Ale rozniez nie brakuje ludzi ktorym sie nudzi i musze mi podciac skrzydla zeby lepiej sie poczuc 
Mam jednak nadzieje ze dacie szanse mojej duszy
I Pozwolicie mi pokazac siebie taka jaka jestem ;)
Moim zainteresowaniem od dziecka jest muzyka
Narazie jestem w trakcie nauki gry na 2 instrumentach
Cwicze swoj glos  jak i rowniez zajmuje sie pisaniem poezji 
Robie to przedewszystkim dla siebie 
Ale tez dla osoba ktore przezyly cos podobnego w swoim zyciu
Nie jestem profesjonalistka tylko 100% amatorka
Po prostu chce spelnic swoje marzenia
Nie zalezy mi na slawie
Nie zalezy mi na wielkiej kasie
Powiedzmy sobie szczerze
W tym obecnym momencie jestem szczesliwa
I nie potrzebuje tytulu "gwiazdki"
Widze jak to sie konczy 
Nie lubie kiedy ktos mnie porownuje do innych
Jestem tu dla siebie swojej rodziny i was
Niestety na tym blogu nie zobaczycie zadnych zdjec

Moje autorstwa lub moich znajomych 
Fotografie znajdziecie na moim fbl-gu
www.awakeningofmysoul.fbl.pl 
Wiec Zapraszam do czytania i oceniania ;d


SeeYou later <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz