niedziela, 27 maja 2012

Po prostu powiem tak
Mysle o przyszlym tygodniu i to co bedzie mnie przeraza
Praca
Praca 
I jeszcze raz
Praca
Moj glos nie ma zamiaru ze mna wspolpracowac
A moja dusza nie chce pokazac swojego prawdziwego talentu
Moze sie wstydzi ?
Bo to co przedstawi zobaczy caly swiat ?;d 
Moze, nie wiem
Aczkolwiek sama strasznie sie boje
A Moje serce zaraz peknie z wrazenia
Dam rade 
Musze wiem o tym
Ale po prostu nie chce byc hejtowana
Juz pare razy bylam na moim fbl-gu
I to strasznie mnie bolalo
Mialam nawet zamiar usunac swoja strone
Ale dzieki Mojemu Bratu Ktory ma dzisiaj urodziny
Ktory jest dla mnie wszystkim <3
Przeszlam przez chmure ich oddechow 
I walcze dalej
Robie to przedewszystkim dla siebie
Ale rowniez dla Tych osob ktore we mnie wierza
I wiem iz beda ze mna do konca
Chce tez wspierac takie osoby jak ja
Wiem ze sie boicie opinii innych 
Ale ona tak naprawde nie ma znaczenia
Zawsze beda hejterzy
Jak rowniez Ci ktorzy was kochaja i doceniaja  



Po prostu Never Give Up !!



I <3 Niall


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz