poniedziałek, 14 maja 2012

Czesc ;)

Wlasnie szukam sobie pracy na necie
Musz zarobic troche kasy na zrealizowanie moich planow.
Jestem dzisiaj bardzo pozytywnie nastawiona do zycia
I caly czas sie usmiecham
Po prostu uwielbiam przesylac ludziom pozytywna energie z mojego serca
Malenki gest a potrafi tak wiele
Szukam milosci 
Jestem tego pewna
Wczorajszy teskt jest wlasnie o tym
Jestem cierpliwa 
I wiem ze ona jest gdzie bardzo blisko mnie
;))))))))))
Mam w sobie ogromna sile
Wlasnie teraz wierze ze spelnie swoje wszystkie marzenia
Gdyby to bylo mozliwe pewnie bylabym jasniejsza niz slonce
Dzieki temu ze jestescie ze mna
Dzieki kazdemu dobremu slowu z ktore wyplywa z waszych ust
Jestem po prostu coraz wyzej 
Dziekuje wam za to <3


Klikajcie w ponizszy link 
Moj photoblog ma juz 3 miesiace ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz