środa, 11 lipca 2012

Wiem, miało mnie tu nie być
Ale dzięki wam 
Postanowiłam zaglądać tu co jakiś czas
Niestety Mam na myśli tylko www.lullabyofmysoul.blogspot.com
A nie http://www.awakeningofmysoul.fbl.pl .
Mój photoblog został  zawieszony do odwołania
I muszę wam powiedzieć że w najbliższym czasie nie mam zamiaru go prowadzić
Blogspot jest dla mnie czymś więcej 
Nie opiera się on zdjęciach
Tylko na mojej prawdziwej pasji
Ludzie którzy tu wchodzą
Najczęściej nie mają co ogladać
Właśnie z tego powodu bardzo się cieszę
Bo skoro odwiedzają lullabyofmysoul
To znaczy że czytają to co na nim wypisuję.
Dzisiaj pokaże wam mój najnowszy wiersz
Jego treść ukazuje moją walke ze światem
Właściwie wystepuję w nim moja obecna sytuacja
I determinacja oraz wiara w każdy robiony przeze mnie krok.
Mimo tego co się teraz dzieje w moim życiu
Nie mogę zostawi " kołysanki" tak po prostu 
Właśnie dzisiaj to sobie uąwiadomiłam
I obiecałam iż będę tu zagladała
Pewnie nie bedzie to wygladało tak jak kiedyś
Ale lepiej np raz na tydzień niż wcale prawda ?
See You Later <3





Szukałam Cie
Szukałam odpowiedzi
Ile czasu zajęła mi pogoń za chwilami
Które już dawno rozpadły się przed moimi oczami?
Straciłam więcej niż myślałam
Ale dawałam z siebie wszystko
Nie raz wisiałam nisko
Bez oddechu
I Bijącego serca
Moje Zycie nie miało we mnie swojego miejsca
Jedyne, co we mnie było to nadzieja
Zawładnęła moim sercem jak zawieja
Wiec po prostu się podniosłam
I strzepałam z siebie resztki zła
Ta mgła byłam moja jedna szansa
Bo tak naprawdę bez niej wszystkie Światła gasną
Ale kiedy we mnie była
Ja po prosty żyłam i świeciłam jasno
Tak byłam gwiazdą
Byłam wszystkim, czego potrzebowałeś
Dla jednych upadłym aniołem
W oczach wielu ohydnym potworem
Byli Oślepieni ludzkimi słowami
Dlatego nie wiedzieli, co kryje się za moimi kartami
Zgadywali
Uciekali
I radzili się tych, co już dawno umarli
A Ty błądziłeś po miedzy klaunami
I Powoli staliście się tacy sami
Szczere spojrzenie nie miało znaczenia dla Ciebie
Ani blask gwiazd świecących na niebie
Zapomniałeś, kim naprawdę byłam
Więc to zrobiłam
Spadałam na ziemie
I Wciąż świeciłam
Lecz wtedy ja zapomniałam o Twoim istnieniu
I Zabrałam to, co przypomniało Ci o moim imieniu


Me



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz