wtorek, 10 lipca 2012

Czesc
Mam dzisiaj dla was wiadomosc
Ta informacja nie jest dobra
Ani dla mnie ani dla was
Niestety z powodow prywatnych
Musze na jakis czas zawiesic blogi
Nie wiem ile to bedzie trwalo
Moze tydzien
Moze miesiac
A Moze rok
Po prostu moje zycie
Zmienilo sie o 360 stopni
I Moj czas jest teraz dla mnie bardzo wazny
Znalazlam sie w sytuacji
Podbramkowej
I Nie wiem
Jak szybko uda mi sie stanac na nogi
Na szczescie
Walcze i mam nadzieje ze dam rade
Przepraszam wszystkich
Watpie ze mozecie liczyc na cokolwiek z mojej strony
Za duzo mam teraz na glowie
Za duzo jest emocji w moim sercu
Nie chce tego
Nie chce nikogo krzywdzic umyslnie
Lecz to nie ma znaczenia
Bo tego wymaga ode mnie sytuacja
Bede sie starala utrzymywac kontakty
Bede walczyla o to co wspolnie zbudowalismy
Ale tylko to moge wam dzisiaj obiecac

Nic wiecej

Przepraszam




.......

What doesn't kill you makes you stronger
stand a little taller

Kelly Clarkson - Stronger !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz