piątek, 27 lipca 2012

Witam
Nie pisalam tu juz ponad tydzien
I Musze przyznac
Ze nie bylo to zaplanowane
Jak pamietacie 
Obiecalam odwiedzac tego bloga co jakis czas
I mam zamiar sie tego trzymac
W poprzedni weekend moje plany ulegly zmianie
I razem z Ciocia A. postanowilysmy odwiedzic nasza rodzine w Bielsku
Niestety Decyzja o wyjezdzie byla bardzo spontaniczna
I wlasnie z tego powodu
Nie mialam czasu oznajmic wam o tym wydarzeniu.
Boli mnie to ze nie moglam was poinformowac
Przepraszam
Przepraszam kolejny raz
Wiem...
Zdaje sobie rowniez sprawe iz moje starania staja sie coraz slabsze
Coraz czesciej mam dosc tego bloga
Sa momenty w ktorych nie wierze w siebie
To jest straszne
I Musze przyznac
Ze wlasnie w takich momentach
Po prostu nienawidze samej siebie !
AWAKENINGOFMYSOUL.FBL.PL
Został zawieszony
I Powiem szczerze
Ze pragne go znow prowadzic z calego serca
Chcialabym kolejny raz wybrac sie na moje prowizoryczne sesje"
Chce po prostu tworzyc tak jak kiedys
Nie wiem co sie stalo z moja dusza
Coraz mniej wymaga od moje serca
A To znaczy ze sztuka juz w niej nie mieszka ?!
Mam nadzieje ze nie ...
Nienawidze tego bolu
Nienawidze sie poddawac
Dlatego od jutra
Zaczyna sie ciezka walka
W ten weekend rozpocznie sie bieg po szczescie
I Wiem ze bedzie pod gore
Zdaje sobie sprawe iz kazdy krok to wyzwanie
Ale nie mam zamiaru odpuscic.
Dzisiaj wrocilam z Bielska-Bialej
I w najblizszym czasie
Pokaze wam zdjecia z mojego krotkiego wypoczynku
Mam nadzieje ze to miasto zaczaruje was tak jak mnie :)

See You Later Baby <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz