sobota, 11 sierpnia 2012


Mysle ze powinnam cos napisac w najblizszym czasie
Ale jak narazie
To siedze w lozku i czytam niewyobrazalne ilosci Ksiazek
W obecnym momencie jestem na 83 stronie dziela pdt  " UKRYTE "
Mam nadzieje iz historia pewnej dziewczyny okaza sie byc nie tylko ciekawa
Ale rozniez pouczajaca i trzymajaca w napieciu.
Tak musze przyznac ze ostatnio nie mam weny
Nawet nie chce mi sie wlaczyc tego komputera
Cos sie zmienilo, po ostatniej rozmowie
Mysle ze skutki tego wydarzenia moga byc nieprzyjemne.
Probuje oszukac swoje mysli serce i dusze poprzez prace
Wczoraj odbyla sie kolejna sesja "
I jak juz wczesniej obiecalam
Pojawi sie tutaj kilka zdjec z tego dnia 
Nie bede myslec 
I tu nie chodzi wcale o moja niechec
Po prostu boje sie ze wyplyne myslami na gleboka wode
I juz nie zdolam wrocic na bezpieczny brzeg.




Tytul " sesji " :  ,, Black & White, Silver & Gold 
Modelka " : Kasia
Fotograf : Ja
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz