czwartek, 30 sierpnia 2012

18-te urodziny
Czy czuje jakas roznice ?
Nie, zdecydowanie nie
Dzien jak codzien
Jestem teraz po prostu pelnoprawnym obywatelem i tyle
Cale zycie czekalam na ten dzien
Ale teraz powiem szczerze ze bylo to raczej marnowanie czasu i zasmiecanie mysli
Mam nadzieje ze wszystko bedzie tak jak kiedys
Chociaz musze powiedziec iz z roku na rok moje zycie zmienia ksztalt o 360 stopni
Znane mi twarze blakna
A Ich miesjce zajmuja zupelnie nowe oblicza dobra i zla
Wszystko nabiera nowego znaczenia
A to mnie przeraza
Przeraza mnie to jak szybko plynie czas
Boje sie mocy losu
Po prostu juz nie nadazam za jego ruchami
Tak daje rade, jak zawsze
Walcze z dnia na dzien o kazdy promien slonca
I Wiem ze musze wygrac z rzeczywistoscia
Takie jest moje przeznaczenie
Ciagla walka o odrbine szczescia
Jutro tez jest dzien
Pierwszy dzien w doroslym zyciu :))
Jeszcze raz dziekuje wszystkim za zyczenia <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz